Thursday 29 December 2011

ya Allah ! aku sayang dia -.-

assalamualaikum and hye :



tetibe aku rasa sedih sebab bff aku dah nak pergi kl.
kita orang dah x leyh jumpe.
dia sekolah jaoh. ape2 pown, aku x kan lupekan semua kenangan aku sepanjang tusyen.
AKU SAYANG DIA !
entah kenapa rasa berat jer bila dapat tau yang dia dah nak pergi.
hati aku berat jer :( 
berat sangat2 !
ya Allah, KAU lindungilah dia dari sebarang musibah.
KAU lindungilah dia dengan keredhaanMu ya Allah.
selamatkanlah perjalanan nya :)
walaupon kengkadang dia ade menyakitkan hati aku, tapi aku x pernah simpan sebarang rasa benci pada diri nya. mira, aku sayang kau ! sumpah ! susah nak dapat kawan macam kau.
aku doakan kejayaan kau ! aku sentiasa support kau.
kau pown mesti doakan kejayaan aku.
jumpa nanti lepas spm yer sygg :)
INSYAALLAH (!)

inilah orang nya. nor amira bt abu bakar :)
aku sayang kau ketat2 :)
kami sayang kau lar bongok -.-
    



okey ! itu jer entry aku this time.
entry aku cuma cakap yang aku sayang dia sangat2 !
k bye and salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment