Friday 16 December 2011

sengal

assalamualaikum and hye :




eh.. sengal nye minah tuh ! dia yang dok beria ia suh aku mintak number fon brother dia, pastuh die x der bagi respon pulak daa~ ngeks ! x.. cerita nye cenggini hah.. masa tuh si budak tini neh suh aku mintak number fon bro sopi.. yer lar.. da abang dia kan.. pastuh. aku mintak lar.. dengan muka tebal 4 5 6 inci hah aku mintak.. dia kasi.. pastuh aku text kat tini number fon bro dia tuh.. x der respon korang tau ! banyak sengal lar minah uh.. huhu.. tadi dia online, aku tanya asal x reply text aku..
simple jer doe jawapn dia.. : x dek kedit.x dek duit.ngah pokai skung :
rasa macam nak hempuk jer ! bapak gilak ! yer lar.. dah dia yang mintak number fon bro sopi, x kan aku pulak yang terhegeh hegeh nak texting lak kan.. ade ker patot dia cakap yang dia x dek modal nak texting ngan her bro..
ya Allah ! rasa macam nak tibai aje minah sengal uh.. x logik langsong ! ye r.. aku suh dia text tuh bab aku x mao 6ty bro sopi ingat aku yang nak number fon dia uh tapi pakai atas nama tini sebagai tiket yang tini tuh adik dia.. hoho.. pape pown, aku tetap suh minah sengal tuh text or miscall..
hoho.. lagi pown, bro sopi busy dok study skung neh.. dia start exam hari isnin neh.. huhu..
anyway, a best of luck yaw bro -.- k lar geng.. nak out dah.. nak pi mandi jap.. *teruk gila anak dara masa neh baru nak pi mandi* haha..
k.. bye and salam -.-








: neh hah minah sengal tuh..haha.. pape hal aku syg dia hah  ♥ :










: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment