Thursday 8 December 2011

nak sangat-sangat !

assalamualaikum and hye :



ape ke pelik entry kali neh neh ? x pela.. asal korang paham.. haaa ! OMBAK RINDU on cinema sekarang neh (!) whoa~! baru empat hari masuk panggung dah dapat kutipan sebanyak 5 juta lebih.. *neh aku tau yang latest lar.kalau yang coming soon aku x tau ! ewm.. nak sangat2 tengok cerita tuh wei ! kalau lah kelantan neh ade cinema.. kan best.. lepas habis jer kelas tusyen boleh masuk cinema layan movie2 baru.. haha... *kesitu pulak jadi nye.. tapi sumpah wa cakap lu !!! aku nak tengok cerita tuh.. tapi kawan aku x download lagi.. yang dia download baru cerita AKU BUKAN TOMBOY.. tu pown best ugak tu.. huhuhu.. x sabar2 doe~! aku kempunan sangat dengan cerita si OMBAK RINDU tu, sampai aku kena tipu dengan satu link tuh.. fuhh ! aku bukak lar link tuh.. ingat kan betol2 cerita OMBAK RINDU, tapi benda lain yang keluar !! SHITT !! nak mampos ase nye bile kena macam tuh.. nasib baik aku bukak siang hari... kalau bukak malam ? perghh ! da konpem2 aku x tido di buat nye.. berqiamullail lar jawab nye.. haha.. okey gak tuh ! ade jugak pahala+faedah nye.. aku kan jenis yang x leyh dok diam.. asyik ade jer benda yang aku kena buat.. haha.. aku copy link tu, pastu aku paste kat mane2 friend aku yang masih online ! hahahaha..
ramai ugak lar yang terpedaya.. kesian :( okey lar tu aku bagi dia orang siang hari.. kalau malam ?
x ke seksa name nye..haha.. pastu x pasal2 aku kena brainwash free kat bro sopi neh hah.. sape tu ?? x der sape2 lar.. die ex senior aku.. spm batch 2008.. mase tu aku form 1 die form 5.. hoho.. kena free advice ! free of charge ! x payah bayar .. adoii.. tapi x pela.. korang jangan tiru aksi aku di mane2 tau.. x baik buat orang terkejut.. hoho.. nak2 yang dah tua and yang ada heart attack.. macam si abang sopi terr :) hahahaha.. k lah bloggie.. nampak nye mata atiek tiekah neh da merah lar.. dah tersengguk-sengguk da aku dibuat nye.. menaip pown entah ape2 !.. ewm.. 6ty kan entry selanjutnya okey ! check it out yaw ! k. bye.. salam  





---) jangan lupa saksikan filem DATIN GHAIRAH di pawagam berhampiran anda ! *eitt.. da macam     the making of lah pulak.. okey !  nampak best jer citer ye.. hoho..











 : atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment