Monday 19 December 2011

sakit otak PLUS sedih hati


assalamualaikum and hye :



haih. ape kena lar ngan aku hari neh. balik dari kelas tusyen tadi memang mulut aku neh x leyh nak brenti renti dok kutuk cikgu fizik aku. uhh. aku tau x baik maen kutuk2 cikgu. tapi hati neh x leyh tahan sangat da hah. rasa nak 'senkes2' jer. terlampau over. tapi aku cuba pekakkan telinga dan butakan mata hati aku untuk telan semua tuh. *amboih.sejak2 baca novel neh, ayat sastera abis.* x kisah lar. neh hah, sapa yang nak kisahkan hati aku yang tengah membengkak neh. ? ada sape volunteer x ? *aku rasa sampai mati pown x der org yg nk volunteer* umph :( x pelah.. tadi masa kelas fizik, kite org cewek2 disuruh oleh cikgu fizik yang memang dah dilahirkan dengan bakat 'MEMANGKAH' student2 untuk buat soklan. okey, fine ! aku jawab soklan yang boleh dikategorikan susah jugak lar. dalam kelas, aku yang paling bising dok bercakap pot pet pot pet ! saja hah buat bising bab x nak lar belajar dalam keadaan nerd. sunyi sepi doe kelas ! aku mula lar buat bising. aku kan mana boleh brenti cakap. bukan nak bercakap ngan dia. eleh. dibayar lah berjuta juta sekali pown, x hingin aku nak memulakan bicara yang bermakna tuh. si mirra pulak dok gelak2. ape yang lucu aku pown x tau. aihh.. memang cukup malu lar aku hari neh dengan gelaran yang dia bagi kat aku. USTAZAH ROCK ! yupppp.
tu lar nickname aku. kiut kan !? kiut lar sgt. *menyampah* . tapi x pe. aku buat x tau jer. memang betol aku butakan mata hati aku dan aku pekakkan telinga aku yang memang dah mengidap sound trouble neh. *tapi x de lar sampai peringkat yang kronik lagi*  mula2 dia tanya aku, 'tikah sekoloh mano eh?' aku dah agak, mesti dia nak cakap yang pelik2 neh. 'x koloh cikgu!' aku jawab ngan muke selamba x leyh blah. 'nawok laluh.mano buleh x koloh' 'ewm.smka tok bachok' 'smk tok bachok?' 'SMKA tok bachok!' 'ouh.A deh.tapi x napok ciri2 A tuh.x supo ustazah kito hok neh' *fiza lar tuh maksod die* 'napok.tapi kure ckit lar' 'x po.sayo baik lagi' 'uh.ore baik sekalo x ngaku dio baik'
perghhhh ! ayat dia ! memang power habis lar ! ternganga teros mulut aku. segala nenek moyang lalat dapat masuk.
aku macam biasa lar. cover cun sikit. huhu. *da memang cun, uat pe nak cover2* hahahahahaha. start tuh dia panggil aku ustazah rock ! urghh. bengang doe ase nye ! da rasa macam nak skip jer kelas yang coming2 soon tuh. x nak adap muke dia lagi. MENYESAL shial ! tapi aku tetapkan dalam hati -aku x kisah lar dia nak kata aku ape sekalipown, tapi aku tetap hormat die as my teacher.seorang guru perlu ditaati.6ty x berkat ilmu yang diajar-  ye! itu lah yang aku tetapkan dalam hati aku.
memang cukup terasa jugak lar ngan kata2 dia. sampai rumah aku campak fail aku, aku buang tudung aku, aku salin baju and then x pikir banyak, aku adap novel lafazkan kalimah cintamu by siti rosmizah. sedar x sedar ngan x semayang agi, aku pi amik air semayang and semayang. siap semayang aku pi melantak. x kan lar gara2 aku sakit otak ngan cikgu fizik, nak mogok makan pulak kan. x kan lar marah kan nyamuk, habis dibakar kilang racun perosak serangga ! *erk.x tau betol x. maen redah jer*  memang x lar kalau aku nak mogok2. apatah lagi pasal makan ! hehe =.=  siap makan, memang aku x der mood nak online aku masuk bilik terus baca novel. aku, kalau boleh baca novel segala makan pakai aku memang x kan terurus. dunia aku hanyut dengan novel jer lar. nak2 pulak kalau novel tuh novelis yang memang aku minat. memang x kan aku amik kesah keadaan keliling. slow2, event yang kt tusyen tu dapat aku usirkan dari kepala otak kau neh ! walaupon masih tersemat dalam kepale otak neh dengan kata2 dia.
sedih lar. teruk sangat ke perangai aku ? memang x setanding sangat ke dengan title 'A' yang ada kat nama sekolah aku ? mesti ke nak memangkah seseorang tu, kena ada kaitan ngan sekolah dia ? aku rasa x. x sama sekali ! memang lar aku akui yang aku neh perangai gila2 sikit. TAPI, aku x seterok budak skola AGAMA lain yang sanggup memalukan maruah sendiri. walaupon dalam kawasan sekolah sendiri. nauzubillah ! baik jadi budak yang perangai gila2 yang masih ingat tentang hukum hakam ALLAH dari jadi budak yang perangai 'baik + pendiam' nak mampos, tapi dalam diam buat perkara yang ALLAH larang ! mintak jaoh ! fuhhh. *sorry lar kalau entry kali neh emo sikit.* aku memang da x leyh nak tahan da.entah nape tibe2 hari neh aku jadi macam emo semacam jer bile dia sakat aku.x macam biasa.aku sendiri x paham nape.
k lah. x der mood nak citer panjang2 ! tutup citer lar senang. aku bukan (ustazah yang suka menyimpan dendam pada orang lain) . k bloggie. aku rasa da ringan sikit dengan beban aku neh. k. bye and salam -.-












: atiektiekah.blogspot.com :

1 comments: