Tuesday 13 December 2011

tired but happy

assalamualaikum and hye :



happy x terkata bila dapat keluar hangout sama2 dengan orang yang aku sayang.. ewm.. ape ?? x yah nak mengarut lar.. bukan pakwe or boyfriend or someone special or pape aje lah.. BUKAN ! aku x couple okey ! fullstop !! neh, nak cerita yang aku keluar lepak dengan kak zura and teacher zetie and ashraf.. hoho.. ashraf my junior.. budak form3 sekolah aku.. hoho..teacher datang ambik aku kat tusyen.. pastuh terus gie kbmall.. mula2 pi semayang dah kebetulan aku habis tusyen pukul 1.. zohor pown da masuk kan.. so, teacher decide nak pi semayang dulu.. pas siap semayang, kita orang pegi bowling centre.. wohoo~! ramai ugak bebudak laki.. tapi uat donno jer.. mula2 teacher bayar untuk satu game.. haha.. memandangkan ada salah sorang di antara kami yang x puas hati sebab asyik masuk longkang jer, teacher tambah lagi satu game.. tapi guna lane same lar.. haha.. orang tuh aku x payah sebut lar ek sape.. kesian :( haha... first game okey lar rilek lagi.. happy lagi sebab baru ngah warming up.. c ashraf tuh pulak asyik strike jer.. bengang gile ase.. hoho.. x padan dengan demam :P walaupon x banyak kali aku strike, tapi kira cukup okey lar tuh daripada asyik focus kat longkang aje.. HAHAHA :D memang awesome =.= habis jer first game, continue untuk second game.. around lima belas minit nak habis, ade satu group sampai and then maen tepi kite orang.. okey ! aku buat x tau jer ingat sape.. mmmm.. mula2 c dia neh datang taruk dslr atas kerusi... and then beberapa orang girls datang.. first tuh aku ingat kan laki, tapi bila aku tilik betol2.. sumpah !! tuh perempuan.. shock jugak lah bile tgok dia.. x macam perempuan lngsong.. sebijik cam laki.. x kisah lar.. x nak lar cerita detail2, macam nak bukak aib dia pulak... tapi aku x berniat macam tuh okey -.-
lepas turn dia main, dia keluar dari court and duduk kat belakang.. aku tengok dia macam nak smoking gituh ! sah ! memang da sah2 dia smoker ! bowling centre kan ada sedia satu bilik kecil bagi cowok2 yang nak smoking.. masa tuh memang ramai jugak lar cowok2.. pastuh, dia neh macam teragak-agak nak masuk.. tapi, at last dia masuk jugak.. ewmmm.. biar lar dia kan.. da hidup dia macam tuh nak buat macam mana.. kita hanya mampu berdoa aje lah semoga Allah bukak pintu hati dia untuk bertaubat ! * sejak bila atiek tiekah jadi budak alim neh?* hahaha.. x pe kan ? x salah kalau kita mendoakan seseorang itu kearah kebaikan.. hoho.. tamat sudah kisah bowling ku.. dan aku adalah top 3 best bowler hari neh.. haha..  perut pown da mula buat lagu.. cantik aje bunyi nye ! iye lah.. mane x nye da kalau keluar pi tusyen hanya beralaskan 2 keping roti bakar.. menggigil kelaparan doe ! haha.. standard r tu kalau keluar hangout gie makan.. da memang fitrah =.= masuk terus mekdi ! order prosperety burger ! *x tau nak eja macam mana.aku tau melantak aje* huhu.. pedas siot -.- tapi x delah sampai meleleh air mata pedasnya.. biasa2 aje.. lepas makan2, kak zura naik atas pi cari towel baby.. and then masuk guardian jap.. #gila ! satu2 ke aku story neh ? haha# x fikir panjang, terus balik.. dah penat sangat hah.. sebelom tu hantar kak zura kat stesen bas.. dia balik naik bas.. sebab teacher x leyh nak hantar kot.. *eh.pandai2 jer* ewm.. lagi pown umah dia kat psir puteh.. hoho.. pastuh, teacher hantar aku balik rumah sampai muka depan pintu rumah aku.. tu jelah pekerjaan yang aku lakukan hari ini.. ewm.. sorry ya.. x ambik gambar lar masa hangout tadi.. malas campor x ingat.. well.. atiek tiekah kan ! haha.. okey lar ! nak rest jap.. rasa macam sakit kepala jer.. effect dari baling bola boling kot.. berat nak mampos -.-
bye and salam =.=








: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment