Monday 19 December 2011

mood --.-- SENTAP !


assalamualaikum and hye :




ahlan wasahlan wa marhabanbikum ! 
welcome !
selamat datang !

ape kena ngan aku hari neh ? x pelar. ewmm. hari mood aku sedikit SENTAP. that's why title entry aku kali neh, mood --.-- SENTAP ! tapi x der lar seSENTAP semalam. ewm. just forget about it. bukak buku baru ! balik tusyen, aku rasa bersalah sangat ngan bff aku. x sepatot nye aku 'fire' die depan public macam tuh even niat aku cume nak joking jer ngan die. aku x tau lar pulak die terasa sampai macam tuh sekali. die text aku mintak maaf pastuh die cakap yang die malu gile bile kena 'fire' depan org ramai. umph. nasib memang selalu x menyebelahi aku. aku text die balik mintak maaf bagai. aku story kat die nape aku jadi moody. tapi aku x tau lar terbukak x pintu hati die bab die x reply text aku.
bff, kalau kau bace entry aku neh, aku cuma ade a few words *sorry for everything :( i am not perfect persons ! aku akui semua manusia melakukan kesilapan. tapi, sumpah ! walau sebesar hama sekalipown aku x der niat nak 'fire' kau. niat aku cuma nak bergurau. tapi x pela kalau kau x nak maafkan aku, aku x kesah. aku da biasa macam neh ! okey. take care !

 
k lar. bye and salam =.= 








: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment