Monday 12 December 2011

i'm back -.-


assalamualaikum and hye :



good evening people -.- waaa ! i am missing my blog :) bloggie, kau sihat x ? kau okey x ? yer lar.. satu hari aku x ambil tahu langsung pasal kau ! nak tau sebab apa ? my abah sorokkan broadband.. that's why i x leyh facebooking and blogging yesterday.. kesian kan :( tapi aku x kisah, x mati pown kalau x buat semua tu walaupon tu semua hobby aku.. hoho.. eleh.. orang lain x update blog berbulan-bulan x pew.. neh aku baru satu hari x update blog da kecoh.. ia lar kan.. nama nye da kemaruk sangat dengan blog.. lagu tuh lar jadi nyoh (!) well.. balik tusyen aku tengok broadband ada kat atas meja.. aku ape lagi hah.. ambik terus and then online.. haha.. macam mana result x teruk kalau tu jer kerja yang hari2 aku buat.. x pernah nak ambik tau pasal HOMEWORKSSS yg bertimbun-timbun yang masih aku belum sentuh walaupon sepatah perkataan.. adoii.. malas lar korang tau.. aku bukannya budak rajin macam kawan2 aku.. dia orang semua first week cuti dah start buat HOMEWORKSSS ! aku ?? ewm.. tengok lah macam mana... *gila ! x ambik kisah langsong* .. x pelah.. nanti aku try cari masa untuk 'JALAN'kan HOMEWORKSSS aku tuh.. haha..
lanih, tengah giat berusaha nak habiskan novel yang tebal bapak mengalahkan kamus dewan ! tajuk ??
7 hari mencintaiku by siti rosmizah.. perghh ! memang tebal ! cukup tebal ! mana x nye kalau 1O48 muka surat nak habiskan dalam 3 hari.. agak2 habis kot ! # kalau lah tu buku bio or kimia, da tentu2 bangga umi ngan abah aku hah # hoho..
anyway, hajat di hati ingat nak fly kew kl, sorang diri.. okey x ? gie rabu malam, and then balik sabtu malam =.= wink3 :) rasa nya my abah x kasi.. tapi, aku dah pilih hari yang aku off tusyen lar.. orang lain gie kl sampai one week skip tusyen.. uhh.. aku nak gie hari yang x der kelas.. tapi my abah pulak yang x kasi ! x pelah.. try pujuk lar dulu macam mana.. nak gie jugak sebab ada hajat besar uh.. =.= hehe.. ape tuh ? ewm.. nak tengok citer2 yang hot kat panggung skung.. SONGLAP pown okey gak kan.. hoho..
eh.. okey lar ! that's all for today -.- nak pi semayang asar jap.. x baik melewat-lewatkan semayang..
k.. bye and salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment