Saturday 17 December 2011

angan-angan


assalamualaikum and hye :



aku rasa entry aku kali neh x der motif ! yew lar.. asal lak ngan tajuk entry tuh ? ape yang aku angan-angan kan ? ewmmm.. budak2 sekolah rendah zaman skung neh, sume nye serba canggih.. huhu.. x padan ngan umor baru darjah 3 da pakai henpon.. aduhai.. zaman aku sekolah rendah dulu, jangan katakan henpon, telefon rumah pown belom tentu aku boleh pakai.. huh.. tapi budak skung neh. perghh ! henpon canggih bapak sorang2.. blackberry ler, iphone ler.. mmm.. dunia ! dunia ! kalau zaman aku dulu, pakai nokia 3310 jer hah.. tu pown yang dah berapa hand tah.. sebelom jatoh kat tangan aku.. bukan setakat henpon jer.. ipad ler, lappy ler.. nak buat macam mana, dah mak bapak dia orang kaya.. gaji pulak mahal2 ! dah tentu2 nak bagi yang terbaik untuk anak2 dia.. tapi kalau umi ngan abah aku lar kan.. umph.. gaji berjuta juta pown, jangan harap nak bagi anak dia semua benda macam tuh.. alamat tua lar kalau tunggu ! x kisah lar result exam cantik kew x, tetap x bagi.. kata nya, " berakit rakit ke hulu, berenang renang ke tepian, bersakit sakit dahulu, bersenang senang kemudian".. x pew lar ye adik2, pakai lar gadget yang serba canggih dan serba mahal, asalkan study x K.O .. hah..
dah tu ape lagi.. cepat2 r pergi study.. x yah dok ngadap depan lappy enjoying fb ker twitter ker.. semua tu x masok exam lah.. *eleh.cakap orang.yang kau tuh! sama jer* hehehehe.. ewm..
aku nak share ngan korang 2 BENDA yang aku nakkkkk sangat.. memang aku akui 2 BENDA neh memang harga mahal x leyh blah.. beriban-riban jugak lar harga 2 BENDA neh..
impossible kalau aku dapat 2 BENDA neh from my umi and abah.. my umi and abah bukan kasi sangat pown anak dia pakai barang2 yang mahal.. jangan membazir kata nya.. simpan duit untuk masa depan lagi baguss ! kan.kan.kan. ! neh hah, yang aku nak share ngan korang neh -.-





blackberry bold 9900 ! amacam ? cool kan ? tapi dalam mimpi jer lar nak dapat benda neh..



toing ! toing ! toing ! hehe.. nikon d3100 -.- 


entah bila lar aku dapat miliki kedua dua benda neh ! aiihh.. nak tunggu kaya belum tentu.. tapi aku bersyukur dengan kehidupan aku yang sekarang neh.. iye lar.. x der lar ketinggalan sangat.. masih boleh pakai henpon.. sony ericsson w910i.. da kira canggih lar walaupon x leyh pakai blackberry.. haha..
tapi memang gempak lar kalau dapat pakai nikon uh. dah lama aku idamkan.. tapi hanya mampu pakai yang sepupu aku punya.. tu pown kalau time die balik kampong.. kalau x, x merasa lar.. hoho.. 








: atiektiekah.blogspot.com :




0 comments:

Post a Comment