Wednesday 14 December 2011

:'(




aku x perlukan kau lagi dalam hidup aku.
tuh keputusan aku sejak aku tau yang kau dah...............
hati aku tertutup rapat untuk mana2 lelaki selepas kau.
kau x payah lar susah payah nak fikirkan pasal diri aku !
mulai dari saat neh, minit neh, jam neh, hari neh, kau lupakan aku dari hidup kau.
aku dah x berminat dengan kau.
buat apa bercinta pada yang x sudi.
aku redha atas ketentuanNYA.
kau reply text aku pown aku da cukup gembira.
umi aku pesan, dah kalau jodoh x kemana jugak..
sekarang neh kau x payah nak risau,
aku cuma anggap kau sebagai seorang kawan jer.
x salahkan kalau aku ada simpan gambar kau dalam fon aku ?
tapi memang susah untuk aku lupakan kau -.-
x pelah.. ape2 pown, aku tetap gembira kalau kau bahagia !
aku tetap doakan kebahagiaan kau dan kejayaan kau 6ty spm !
walau apa pown keputusan kau, aku tetap sokong !
dan nama kau x kan pernah padam daripada hidup aku
selamat tinggal (!)




# bahagianya bila diri dicintai daripada hanya mencintai pada yang x sudi #







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment