Tuesday 13 December 2011

why ?

assalamualaikum and hye :




SENGAL !! itu jer yang aku boleh cakap hari neh.. ish.. asal aku pulak yang banyak kena sakat kat cikgu fizik.. menyampah ! hehe. x der lar.. gurau jer.. mana boleh menyampah dengan cikgu, x baik.. x berkat ilmu yang diajarkan kepada kita.. *nape entry atiek tiekah semenjak dua menjak neh nampak macam ke arah kebaikan gitu?* haha.. entah lar.. rasa macam hidup neh x lama aje kan.. :( ewm.. bukan tu yang aku nak story.. *dah jauh sangat terpesong tu* hurm -.- bukak mata pagi tadi, rasa kepala berat sangat.. dengan hidong nye tersumbat ! perghh.. aku benci moment tuh.. dalam kepala otak aku cuma satu, X NAK GIE TUSYEN  ! tu jer.. tapi memandangkan hari neh kelas fizik, aku gagahkan jua kaki melangkah ke bilik air.. siap mandi semua, aku breakfast.. terpaksa ditelan jugak lar walaupon ngah sakit tekak.. pastuh, pi tusyen.. kelas first addmath.. mula2 kelas aku da borink.. x best sgt ai neh.. tapi nak last2 aku baru rasa happy sikit.. masuk lar pulak cikgu idaman wanita2 di bumi yang fana neh ! *yekk* haha.. start dari beliau masuk sampai lar beliau keluar, x habis2 beliau nak sakat aku.. sengal kan cikgu fizik aku ! macam2 beliau cakap, itu lar ini lar.. tapi aku hanya anggap tuh semua sebagai gurauan.. hoho.. x nak ambik tau lar pasal beliau.. semalam tidor pukol 4.O5 a.m .. haha.. cool x aku ? buat ape ?? ewm.. habiskan novel yang tebal bapak uh.. alhamdulillah, akhirnya selama 3 hari ini aku berjaya mengahbiskan novel yang setebal kamus dewan dan yang bermuka suratkan 1O48.. huhu..
best sangat x dapat nak diceritakan.. opening cerita memang x best.. sebab character perempuan adalah seorang anak kaya tetapi sombong dan selalu jer pandang hina pada orang susah dan orang kampong.. tapi si lelaki neh pulak, anak orang miskin dari kampong tetapi baik hati sangat2 sampai terpaksa ikut cakap mak tiri dia even apa yang mak tiri dia suruh buat tuh semua nye salah.. hoho.. tapi takdir Tuhan x der sape yang boleh melawan.. mereka bersatu sebagai suami isteri yang sah dan dikurniakan seorang puteri yang bernama alisa ariana.. nama ibu mia adriana.. nama ayah khuzairi..  # eh. nerd abes doe ayat aku #
x yah lar aku citer detail sgt, korang nak tau korang bace sndiri lar.... x der feel lar kalau aku yang ceritakan kat korang.. baca sendiri lagi syok tau.. sampai meleleh air mata cek neh hah.. menangis x brenti2 bila citer tu nak sampai ending..
best lar sangat ! sampai aku x tau macam mana nak buat ayat ! haha..
eh.. okey lar ek.. aku rasa, aku neh da jaoh terpesong dari tajok entry aku tuh.. tapi x pela.. kira nye combine semua sekali.. haha..
okey.. bye and salam sayang dari saya ! mmuaahh -.-








: atiektiekah.blogspot.com :

1 comments: