Friday 9 December 2011

posto ! posto !

assalamualaikum and hye :



ehhh !! result dah sampai.. adoii.. tapi malangnya, bukan aku sendiri yang rasmi result aku.. my abah yang rasmi.. disebabkan sibuk sangat dengan dok menghias blog neh, aku boleh lupa yang tadi ada posmen hantar surat.. tapi aku buat donno jer lar.. ingatkan surat my abah or what.. leka sangat dengan laptop di depan mata, my abah duduk atas kerusi and perlahan-lahan bukak satu envelope warna coklat.. sumpah, aku memang x perasan langsung yang envelope my abah pegang tu result aku.. lorh =.= aku ingatkan result x kan sampai kat rumah disebabkan bebudak kelas aku x der pulak disuruh tulis nama dan alamat rumah kat atas envelope tu macam bebudak kelas lain buat.. tapi, our form teacher a.k.a cikgu zul rajin sangat hah nak tulis nama and alamat bebudak sorang2 ! hurmm.. nak buat macam mana.. baiq pi lar dia ! haha..



--) lepas baca result :


abah : adek,bakpo ya teruk ginih moh nah result neh ? exam hok last baru neh deh?


* aku dengan muka shock terus angkat muka dari laptop and tengok my abah dok hadap satu kertas.. adoii.. masak lar aku sekali neh kena dengar 'luahan jiwa' my abah and umi.. x nak wei ! nasib baik my umi dok smayang hah.. x der lar satu rumah dok kecoh pasal result aku tu.. lepas siap jer semayang, cepat2 my umi keluar bilik nak tengok result aku.. kantoi ! dengan kain semayang nye x dibuang-buang lagi.. umph ! da x leyh nak buat apa hah.. buat x tau sudah.. redha lar berapa banyak A aku leyh tangkap.. ntah2 x dak satu pown :(

aku : tau eh bakpo jadi lagu tuh ! *muke cuak* holah. hok baru neh lar tuh..
abah : guano ya addmath gred G ? eh.. kow gapo dio ? jolo doh lar addmath.. umph2 !.. abah pow sero nok block doh astro nge broadband tuh.. kalu lagu neh lar result, x dok pekdoh gie tusyen..
aku : lek eh.. gie tusyen baru minggu cuti skoloh.. kalu lamo doh x pola.
abah : x kiro ! lagu2 mno, taon depe x dok tepon, x dok astro, x dok broadband 

* YA ALLAH. jange lar gitu. x mao lar.. abah, tolong lar consider sikit dengan anak abah neh..

~ my result masih tersimpan kemas diatas meja dimana tempat my abah selalu duduk ~

guano neh guano ?


ahhh ! ikot lar nok jadi gapo pown.. aku memang target x nak naik kelas.. nak stay jer kat kelas az-zahrawi.. kalau naik pown, naik ar-razi cukup ! okey ! korang nak tau kenapa ?? sebab, next year cikgu adha a.k.a my fev cikgu kimia still mengajar kelas yang beliau ambik tahun neh.. tu pasal aku nak stay kat kelas az jer.. huhu.. x hingin aku belajar kimia ngan cikgu asri ! x paham gor sekaro ! tobakk eh ! uhh.. k lar.. bye..
salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment