Tuesday 27 December 2011

sedikit penat







assalamualaikum and hye :



kenapa penat ? ewm. x der pape. cuma penat sikit hari neh sebab umi abah ajak keluar (!) ingat kan nak buat apa. rupa2 nye nak pi beli baju sekolah. adoii. dia orang pulak yang bersemangat waja nakkan aku kembali ke sekolah. seperti biasa lah kan, hujung2 tahun nak bukak sekolah cenggini banyak gila sale yang tengah dok naik sekarang. macam2 ! biasa lar kan, sale pown nama JUALAN KEMBALI KE SEKOLAH (!) makcik pakcik saler pulak yang beria ia nak lancarkan sale dia orang. tapi, manusia ramai x kira tempat. habis jer kelas hari neh, abah aku terus pi kb. masuk jer dalam kereta, aku tanya 'nok gie mano neh?' abah aku jawab 'nok gie kb lah.abah msg doh kei sakneh' umi aku plak 'nok gie beli baju sekoloh lah doh kato nok baju sekoloh !' 'ouh.okey2 ! bagos lah gie beli awal2 !' hoho. dalam hati rasa berat jer nak pi kb. penat kot sebab kelas hari neh !
aku gie kbmall lepas siap beli baju sekolah. mmmmm. lapar
rasa macam nak makan pizza jer *umi aku punye idea*
terus abah aku u turn and amik line nak pi kbmall hah. abah aku x nak pikir banyak kali.
buang masa kata nya ! hahahaha. x kisah lah makan ape2 pown. asal kan fast food.
agak lama rasa nya x makan pizza. that's why lar my umi decide nak makan pizza. 
mula2 masuk ramai orang. ambil tempat and then duduk. maen henpon meanwhile tunggu waiter datang amik order. waiter pulak jenis yang buat kerja slow motion ! aduh. lama nak mampos hah tunggu hantar air. ais pown da cair hah. tawar hambar jer air aku. umi ngan abah aku punya coffee sejuk ! ore kelate oyak 'sejuk senyek' ! ahahaha. makan2 and then siap. procedure dia agak terrible lar. 
x leyh nak beat mcd n kfc. maybe sebab ramai pekerja baru kot. aku tengok dia orang buat kerja kelam kabut jer ! customer is always right  (!) *abah aku cakap*
hoho. ada snap beberapa picture. x banyak pown. tengok ah sendirik (!)

enjoy it -.-


mushroom soup -.-

ice lemon tea -.-

salad -.-

hawaian chicken -.-

alhamdulillah. tidak membazir -.- clean and clear !

okey. this is my umi. my beloved umi -.-  






hah ?? sakit tengkuk ke ? haha. rasakan ! sorry lar. i dah rotate lar you masa i edit tadi. tapi bila upload dalam entry, dah jadi lagu neh. cek nak buat lagu mana lagi. redha lar no -.-
mohon maaf atas kesilapan teknikal ! haha.
okey ah. nak pi semayang isyak neh. k bye and salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment