Tuesday 20 December 2011

skip


assalamualaikum and hye :



bloggie, hari neh aku x attend tusyen. aku skip ! huhu. bangun pagi aku rasa 'demam' . that's why aku x gie uh. my umi kejutkan aku pukul 10.10 a.m . tapi aku cakap, aku sakit hidung, and x nak pergi kelas.
sebenarnya tuh bukan alasan utama aku x attend kelas hari neh. *x baik tipu ibu* tapi aku terpaksa. tipu sunat lar katakan. haha. ewm. hari neh kelas addmath dan fizik ! fizik ! fizik ! even tuh feveret subject aku pown, aku tetap malas nak pergi. sebab aku masih lagi x leyh nak terima kata2 cikgu tuh ! that's why lar aku sanggup tipu umi aku yang aku sakit hidung ! *jadi betol2 baru padan nan muka!* huhu.
pastuh, bff antar msg tanya asal aku x attend kelas. die cakap yang aku x attend kelas tuh sebab aku marahkan die. umph. x dek kena mengena pown. aku cakap, aku 'demam' dan aku x marahkan die. die tanye, demam sebab marahkan aku ker.? adoii.. dah sah2 bukan aku yang bebal. die yang lagi bebal. hahahaha. x lar. aku memang 'demam'. aku x marahkan kau ! trust me ! *ehh.da macam org kaple pulak da* haha. so, conclusion nye ialah aku skip kelas aku hari neh hanya disebabkan x bersedia nak adap muka cikgu fizik. bukan sebab aku benci ker ape. cuma aku malu ! malu sebab perangai aku x setanding nama sekolah aku ! itu jer. k lar. my umi panggil suruh prepare our lunch. k. bye and salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment