Friday 9 December 2011

happy

assalamualaikum and hye :




hehe.. amacam ? cantik x blog aku sekarang ? eitt.. mestilah cantik.. hoho.. happy sangat2 bile dapat tukar layout lain and ada lagu woO.. *sound macam jakun jer.. eh.. x der lar.. bukan aku pown yang buat semua2 tuh.. haA ! korang nak tau siapa ?? ewmmmm.. x yah lar tau ek.. tuan empunya diri minta dirahsiakan soal hati nya.. *apa kaitan dengan soal hati pulak neh ? adoii.. x der pape lah.. # jangan layan sangat si atiek tiekah neh pabila malam2 cenggini. haru jadi nya # hoho.. dia kawan aku.. kami satu sekolah masa sekolah rendah.. SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KUBANG KERIAN 3 (!) too long ? S3K3 for short.. hah ? ape ? x paham ? tu lar pasal aku bagi nama panjang.. huhu.. S3K3 stand for SKKK3.. kan ada 3 'K' kat situ.. so, singkatkan lar.. masa tuh headmistress baru doe ! so, diadakan meeting and beliau telah mengisytiharkan nama singkatan bagi sekolah kami.. tu lar pasal jadi macam tuh.. nickname tuh idea beliau lar.. ewm.. kalau x silap, nama belia puan sri dewi.. huhu.. orang nya baik hati dan peramah.. cun seyhh (!) hurm..okey.. bukan tu yang aku nak story2 ! haha. ewm.. nak bagi tau apa lagi ek ? rase nye da x der benda lar.. aku mengantuk sekarang neh.. tapi x leyh nak tido lagi sebab my buddyz suh tunggu dia.. almaklum lah, baru belajar nak buat blog.. fuhh ! hari tu bukan main lagi dia cakap yang blog neh bazir masa jer.. last2, dia yang terhibur nak buat blog.. tapi, sumpah aku cakap ! memang susah lar nak update blog neh.. kena ada tutor, baru leyh jalan.. mmmmm !! k lah bloggie.. me dah ngantok sangat2 dah neh.. pasal my buddyz tuh, 6ty lar aku teman dia dalam mimpi lar.. hoho..
okey :) good night. have a nice dreams. sleep tight. bye..eh silap ! salam.. -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment