Friday 9 December 2011

demam ke ?


assalamualaikum and hye :




rasa macam nak demam jer ! tapi alhamdulillah lar x demam lagi.. cuma ada sikit2 jer simptom2 demam tuh..uhh.. :( pagi tadi aku dikejutkan oleh alarm phone aku pukul 6.05 a.m.. as usual lar, aku malas nak bangun awal2 neh.. and then aku tekan button snooze.. hoho.. x lama tu, bunyi balik.. adoii.. nak x nak, aku tetap kena bangun memandangkan pintu aku sudah berbunyi.. my umi and abah dah berapa kali ntah ketuk pintu bilik aku.. uhh.. bangun jer lar kan ! gie toilet amik air sembahyang.. siap semayang ape semua.. aku sambung tidur balik.. hehe :) ngantok lar wei.. stop facebooking and blogging around pukul 3 pagi.. macam mana x mengantuk ? uhh.. around pukul 9 pagi, hidung aku start buat hal.. adoiiiiiii.. x mao lar mcam neh.. bersin atau selsema adalah perkara paling aku menyampah.. better demam terus jer.. huh.. start pada tu, aku x tido sampai sudah and till now ! tapi sampai lanih aku x berhenti-henti membuang hingus ku *eww..bunyi macam pengotor lar :P
hahahaha.. whatever :) batuk2 and rasa macam my beloved athma datang balik ! what happened neh ? i x nak fever2.. i nak normal macam biasa.. pastu, macam mana dengan kelas tusyen saya ? OH NO !!
and my dating ?? ouh. my date with my lovely tuttt.. -.- haha.. x yah dok heboh2 lar.. uat senyap sudoh.. kih3.. okey lar tu daripada aku x mentioned langsung pasal my date.. hehe :)
okey salam :P *aikk. asal awal sangat out neh.? # eh. ikot suka hati aku lar. # k. bye and salam..





+ entry kali neh nampak macam x interesting kan ? =.= x pela. +









: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment