Monday 26 December 2011

berhabuk !

assalamualaikum and hye :




lalalalalalala ~! *riang tawa suka duka* hahahaha. erk. bunyi macam pelik jer. ape2 jer lar. da lame x berblogging. bloggie pown dah berhabuk dah. meh sini nak kasi clear sikit walaupon aku memang ngah kering idea sekarang neh. kering kontang hah ! haha.
ewm. nak bagi tau ape ek ? senang cerita macam neh lar, sekolah dah nak bukak.

sesi persekolahan 2012 akan bermula dalam masa satu minggu jer lagi (!)

habak mai kat cek, lagu mano nak siapkan homework yang banyak tuh !
dengan sifat nye yang agak sedikit malas. *bukan sikit lah, memang dah banyak tahap degree*
aku neh memang mewarisi sifat abang aku (eijad) *sikit jer, x banyak* !

sifat malas peringkat kebangsaan !
aku ulang okey SIFAT MALAS PERINGKAT KEBANGSAAN !
hah. siap capital ltter bagai lagi tuh nak suh korang sume tau. 

hahaha.
gila ! habaq kat orang awam yang aku neh pemalas !
6ty x der lar teruna yang nak usha line ! hahahaha.
lupekan jer lar. x pikir pown pasal tuh.

mom says, NO LOVE untill i am 18 !

cang na tuh ??


PEHH !



aku masih sihat lagi ! buktinye ? tuhh ! haha.














: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment