Tuesday 6 December 2011

* x der idea lar

assalamualaikum and hye :



first of all, aku nak tanya.. korang chat ke ? eww.. nampak sangat aku x der modal nak tulis ape ! hahaha. ewm.. entah lar.. X DER IDEA LAR ! betol ! memang aku ngah kering idea skung neh.. that's why aku x update blog aku neh da dua hari da.. korang pown x kesah kan.. haha.. ewm.. x der benda lar yang nak dikongsi ngan lu orang sume..lagipon hari neh aku x der buat bodoh sangat masa dalam kelas tusyen tadi.. maybe faktor suasana kot yang membuatkan aku banyak diam pada bercakap ! * tadi mase kelas agak hot sedikit sebab aircond slow ! perghh.. tapi x der lar sampai peluh bertitik tap2 !! huh..
ewm.. hari ini aku kelas biology dengan kimia..as usual lar cikgu masuk discuss soalan yang beliau suruh jawab ! x der pape lar..biase2 jew.. cikgu kimia hari neh x aktif sangat nampaknye bab panas ! huhu.. tapi still lawak lagi ckit2.. TAPI, sumpah aku cakap, memang masa dua2 subjek tadi aku BORING gila sampai x tau nak buat apa... uhh -.-

ewm.. ape lagi eh ?? hAAAAA ! 15th December 2O11 neh aku nak keluar kb ! yeah ! ape ? x lar.. bukan ngan geng, tapi dengan my lovely teacher and my beloved senior.. yupp ! tec zetty ngan k.zura.. tapi best lar kan bab biasa nye aku keluar kb abah aku yang jadi driver gi hantar.. haaa ! kali neh x.. tec zetty yang datang amik aku kat rumah.. adoii.. tengs alot yaw tec ! ilysm :) ewm.. tapi x tau agi macam mana.. dalam proses ! eh.. okey lar.. aku rasa aku out dulu lar.. sebab aku x ingat yang aku masak something atas dapur ! ALAMAK ! marah lar nanti umi aku kalau tau anak perempuan dia yang da memang  rajin sangat masuk dapur neh buat kecoh kat dapur.. adoii.. okey bloggie :) daa ~!







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment