Tuesday 18 December 2012

shopping time !




assalamualaikum :



keluar hangout dengan kawankawan dapat menghilangkan rasa boring yang amat melampau ! best dohh =)
kawankawan ? ya . kawankawan . nape ? pelik ? x lah . x kan nak keluar hangout dengan pakwe kot . MAAF , saya dilahirkan untuk hidup single . NO COUPLE ! hahaha . by the way , tadi keluar kbmall jer . *dah memang tuh jer shopping mall yang femes kat kelantan neh* lepas pusingpusing satu kbmall terr , gue beli baju dongg -.- just kemeja jer . x mampu nak beli yang mahalmahal . yang brandedbranded . cukup nampak nice , cool , and yang penting MURAH ! hahahaha . *moneytery* (x tau betul x spelling)  
keluar dengan mirra and amy . tiga orang ? cukup lah tuh . x leh keluar ramairamai , nanti dok buad haluan masingmasing . nak keluar ramairamai bukan senang , x kan nak jalan  berderet lapanlapan orang kot . bodoh jer nampak ! 
so , keluar je lah anak dara tiga orang neh . kui3 . berpakaian simple , sedikit nerd kot . 
hurmm . entahlah . biaq pi lah orang nak kata apa ! cheq x kacau hidop depaa . 
hahaha . sebelom pegi , sempat mintak duit sikit dengan abang tersayang -.- *cewahh.mentangmentang dah dapat duit , tibetibe jer jadi TERSAYANG* hahaha :'D (kaki bodek nombor SATU)
whatever . ramai jugaklah yang aku jumpe tadi . budak tusyengg aku kat al-amin . junior aku mase sekolah rendah . sekarang dah besar panjang ! comelcomel and dah matured dah pon . lepastuh jumpe ngan ex junior aku kat tok bachok . sekarang budak tuh dah move out . dulu budak tb , sekarang x lagi . yang pasti budak tuh perempuan . aku ulang okey , PEREMPUAN ! hurmm .
agaknya malu kot nak tegor aku , so dia jalan straight buad x tahu . pfftt  . bajet lawa !! 
cukopcukop x suke . kalau x nampak , tuh laen citer . 
neh dah memang sahsah nye die nampak aku bertiga . x kan x tegor kot ! 
x pelah , lagipon aku x heran sangat dengan budak tuh . dah memang perangai die macam tuh kot . 
kalau aku lah kan , aku pegi jer tegor ex senior aku , laenlah kalau ex senior aku tuh x nampak :)
nak balik tuh , baru lah firdaus a.k.a landok datang . lama bhaii tunggu die . penat !
dah janji nak beli kan a shirt untok die . hohoho . so , already beli dah ! hurmm . die pilih kaler pink .
double wow !! jambu jer :) jomlah layan sedikit gambar yang sempat diSNAP tadi dengan hanya menggunakan camera handset sony ericcsson W90i , 2 mega pixel jer . 
kalau gambar x santekk , maaf lah . handset burok -.- hahaha . 



JOM PROPA (!) 






muke burok . mate sepet sebelah -.-

*x yah nak banyak komen.saye x santekk*



baru hari nih dapat ambik gambar dengan mugo terr  -.-

*maaf.sayo darakk sikit*




mushroom di pizza hut -.-

*agah terr nok make hop mahalmahal*
-double thumbs up-



mirra and amy

*teman saye yang keluar lepak bersama sama saya tadi*
-ayat skima terus-



x supo dih nge hok dale cover buku tuh ?

*sayo bukei promoter dehh*



lame x gune benda neh untok contengconteng -.-

*rindu dehh*



buku chemistry terr -.-

*koho comel cover buku rujukan longman*
-sayo jelous-



sekarang kita berada di sudut AGAMA -.-

*bagus kan?*
-tapi x beli pon-



budak perempuan yang comel , tapi banyak songeh -.-

*comel ke?*
-no comment-




muke mengada ngada -.-

*cun terr*



ehem ehem . baju hok sayo beli lepah pauh musing di kbmall xdih -.-

*jange oyak udoh sudoh*



sayo kenei ko cover dio -.-

*comey po nyepakk*





thanks for viewing =) see you next time ! 












xoxo : atiek

0 comments:

Post a Comment