Sunday 16 December 2012

rindu bani =)






assalamualaikum :


sumpah rindu gile dengan suasana sekolah . rindu nak lompat pagar time balik sekolah awal . rindu nak ponteng pergi semayang berjemaah . rindu nak tengok muke bebudak kelas aku bile bangun dari tidor . rindu nak tidor dalam kelas time cikgu tengah membebel kat depan kelas . rindu nak makan maggi dengan air SOKMO . rindu nak ponteng kelas . rindu semua lah  ! susah nak bagi tahu . rindu dengan perangai classmate aku yang entah pape . especially , guys . especially , bani . wah ! ade pape ke ? x de lah . x payah lah nak pk yang bukan bukan . ape lah korang neh ! suka sangat set your mind to negative things -.- sengal ! hurmm .kite orang kawan je lah . semua kawan . x der yang special . hohoho .






 rindu gile dohh ngan mamat bani neh :)

*pic mase raye form five*



# FAKTA :


1) die start x bertegor sapa ngan aku selama around lapan bulan lah . disebabkan aku terpesong kan hati die      -.-

2) eh . lupe nak bagitahu name ape . cukuplah setakat kenal dengan name bani je . 

3) birthday die 25th april 1995 .

4) walaupon korang tengok die macam macam macam macam macho gituh *x terkeluar perkataan keramat tuh* hahaha , die seorang yang mudah tersentuh okey and cepat terasa . x ! die bukan manje .

5) TAPI , die anak umi =) lelaki , biase lah . kalau pompuan , anak abah -.-

6) sedikit gentleman kot . kot . x tahu betol ke x . 

7) sayang die gilegile =) *gataii kan* x lah . sebagai seorang kawan .

8) die dok tengah usha kawan aku sekarang . tapi still x dapat :( *kesian*

9) pernah simpan perasaan kat bani neh . pffttt  . *ayat promote ke hapee tuh* 

10) baju raye kaler same , x pernah planning pon . *jodoh* hahaha :D

11) selalu and sering ejek aku time dalam kelas . tiaptiap hari mesti kena , walaupon sekali . *ngokngek*

12) tiap kali school break , selalu balik purajaya . rumah die bukan kat sini . ayah die kerja kat sane .

13) sayang gile ngan adik pompuan die . 

14) muke abang die sebijik dengan muke die . *copy paste*

15) neh fakta PENTING , aku ulang okey , FAKTA PENTING !! --> kepada sesiapa yang nak keluar hangout dengan die , kena sediakan koss kasi tebal poket korang . sebab ? sebab , die sedikit , dan aku x rase kot sedikit , BANYAK kedekut =) ngeh3 *nasiblah awek die dapat pakwe yang kedekut*


[ sedikit sebanyak tentang si bani neh ]


= sorry weh gune kau jadi model aku entry kali neh . rindu kau sangatsangat kot =)






















xoxo : atiek



0 comments:

Post a Comment