Saturday 8 December 2012

hey korang ! i am back (!)




assalamualaikum :



sumpah lame gile aku tinggal blog aku . bukan per , busy lah lately . p sekarang aku akan spend mase aku ngan properly okey my bloggie :) hehe . so, SPM is finally over . aku dah bukan budak sekolah lagi . INSYAALLAH ! hurmm . ape nak buad cuti panjang neh kan ? x payah berangan lah . kem plkn tengah tunggu nuh untuk daftar 4 JANUARY 2013 . gile kan ! macam hampeh gituh . really hate it ! tapi mane lah tau kotkot jodoh dok kat sane . hehehe . *gatal* tapi x nak . nak tunggu budak soleh tuh jugak ! x nak orang laen . orang laen x leh ganti tempat die kat hati aku . perggghhh ! ayat jiwang abis . x pela . orang dah x sudi nak buad macam mane .. mesti korang tertanye tanye kan sape mamat terr ? ahaaa . nak kasi tau ke tak ye ? maybe kena kot . sebab macam nak mention kat sumer orang yang prince charming kali neh macam handsome gituh . hahaha . *bajet jer lebih* tapi betul , die memang handsome . buad ape aku nak tipu . x der makne nye laa . aduyaiii . aku kasi gelaran eh kat die . hurmmmm . nak taruk name ape eh ?? haaaaa . LOVELY LAVENDER pown cun jugak . asal taruk name terr ? macam x relevant langsong . eh . hellloo ! suke hati aku lah prince charming aku ! eleh . adeade jer . hurmm . bukan pe . budak soleh neh peminat setia kaler PURPLE . cakap pasal die semua orang dah tau yang die peminat setia kaler PURPLE . dah tuh kenape panggil budak soleh ? soleh sangat ke budak tuh ? gilerr kau x soleh . solat berjemaah kat surau x pernah tinggal . alahai . kalau korang tengok pown korang mesti cair laa . eh . chop jap chop ! asal beria ia sangat korang nak tau ? cukup je la setakat tu . x nak kasi tau lebihlebih . 6ty ader orang jeles . x nak cari gadoh and x nak cari publisiti murahan okey . aku bukan yang jenis macam tuh . aku x pernah tunjuk kat die yana aku minat die . mati lah aku kalau die tahu . dah tentutentu die bengang gile ngan aku 6ty . eiieee. x nak lah ! better go through macam neh jer . kan lebih elok ! hurrmmm . x pela kalau sampai tua pown die x pernah tau yang aku minat die , x der lar aku segan kalau nak jumpe die ke or terserempak dengan die ker 6ty . huh . really hope sangatsangat yang die jodoh aku . tapi die selalu jer marahmarah aku . ape yang aku buad , ade jer budak soleh tuh nak komen . annoying lah kadangkadang . tapi x pe , aku suke . makin die marah , makin comel jer rase [=

















xoxo : atiek

0 comments:

Post a Comment