Sunday 9 December 2012

best sangat ke ?




assalamualaikum :



tajuk entry : BEST SANGAT KE ? ape ? best sangat ke ape ? tak payah susah payah perah otak pikir pasal tajuk entry aku tuh . korang bukan nye betol sangat pemikiran nye . mengarut entah ke mana nanti . x . cam neh ! nak tanye lah sikit kang , best sangat ke couple neh ? hohoho . bagi aku memang x best . sebab ape ? sebab aku couple x pernah sampai bertahun tahun macam kawankawan aku yang lain . die orang couple dah lame sangat . tapi sayang lah kan kalau die orang punye pakwe tuh bukan bakal suami die orang . mesti nanti jumpa , si pakwe bahagia jer dengan si isteri die , dan si makwe neh pulak seronok jer dengan si suami die . adehhh . malu besar kot ~ hurmm . back to our topic , bagi aku x best ! x best langsong . *aishh.macam beria ia jer kasi tau x best* memang lah ! sebab nye , aku x pernah couple . absolutely not ! hahaha . x der orang nak , nak buad macam mane . tunggu jelah sampai jodoh yang betolbetol sampai . ahahaha . bile tuh ? x tau lah bile . bilebile pon boleh . hahaha . *mengada ngada* tapi , certainly people yang cakap couple tuh best . best yang macam mana , aku sendiri tak tahu . serasanya , couple neh banyak yang kearah x baik , dari yang baik . tapi x tahu lah kotkot couple die orang tuh ISLAMIC WAY ! ade ke ? setahu aku couple dah memang sahsah haram ! x kan pernah benda yang haram jadi halal . pelik pelik . eh eh ! best jer kan aku cakap . kena atas muka baru tahu , langit tuh tinggi rendah . x pelah . aku harap aku akan couple nanti dah masuk u . couple mase sekolah memang x best . sebab kita x tahu lagi mase depan partner kite tuh . kalau kat u nanti , dah tentutentu kita tahu . hehehe . engineer kot :)















xoxo : atiek

0 comments:

Post a Comment