Wednesday 12 December 2012

boredom tahap dinasour



assalamualaikum :



GILE ! boring nak mampos dok kat rumah . ade kakak yang berduit , tapi x nak pegi jalanjalan lagi . ade abang yang berduit tapi x turun kapal lagi . abang yang berduit sorang lagi kedekut tahik idong masin kot . ngan adik sendiri nak berkira ! apa lah sangat setakat aku mintak samsung g.note . lah ! die pown beli yang murah je lah . s III kot ! boleh jer . aku mintak yang sedikit murah dari tuh , die boleh jer buad senyap . anak kambing pon marah macam neh . hurmm . nasib lah labu ! nak naik kl 17 ari bulan neh . kalau x der any obstacle . x ! x pegi ngan kakak aku . die balik ngan ngah aku . aku jenis pemalu kot . aihhh ! ngan mak sedara sendiri pown malu ka ? adoii . mestilah ! sedikit malu and takot lah ngan ngah aku terr . die jenis yang strict sikit . anak die laki . well , umor dah 18 taon . sekarang neh banyak konflik maaa :( bukan pe , aku malu lah lau nak pegi kl tapi stay kat rumah ngah aku . x nak lah macam tuh ! alamak mati cepat lah aku kalu pegi kl and then stay rumah die . x kot ! dah lah sepupu aku yang lain selalu jer dok usha anak laki die untok aku . x pela ! aku x nak ! dah ade budak soleh tuh dah . tapi anak laki die lagi soleh tau . tapi aku tetap x nak ! and tetap nak tunggu budak soleh tuh jugak . hurmm . kalau macam neh lah kan , aku dah anganangan aku nak naik ape nak pegi kl . naik bas !!! haaa . naik bas ! comel je kan kalau budak pompuan yang single naik bas . hahaha . jumpe jodoh kot . mane lah thu kang . ahahaha ! *tengok.nawaitu entah ke mana jer*

tapi belom tentu lagi umi aku nak bagi . kenape nak pegi sangat kl ? mau nye tanye soalan bodoh cenggituh . kl banyak benda aku boleh buad . shopping , holiday , meeting , banyaklah wei . daripada tercongok dok kat rumah neh , habokk pon tarakk ! huh . penat lah penat ! dan aku rasa power spec aku bartambah kot . sebab selalu sangat dok hadap laptop . x update status , tweet mengTWEET , x update entry , bukak blog ceritamaster.com tengok movie online , paling koman pon maen game . dah macam budakbudak . anak sepupu aku yang umo 4 tahon pon x maen lah game bagai neh . apalah !















xoxo : atiek

0 comments:

Post a Comment