Saturday 15 December 2012

saye rindu die



assalamualaikum :


korang , nak confess something lah . aku rindu budak soleh tuh ! ridu sangatsangat . dah x tau nak cakap macam mane . huh . semalam try misscall him around 1,43 a.m . ade maksod tersirat tau disebalik 1.43 tuh . cuba teka ? hurmm . I MISS YOU . I LOVE YOU pown boleh . tapi aku buad kat die x de lah sampai tahap yang macam tuh . kuang3 .tiaptiap malam selalu tengok gambar die sebelom tidor . dapat kat mane gambar die ? hehehe . ari tuh , mase minggu sekolah nak berakhir dalam seminggu dua , kawan aku tukar fon nge pakwe die . pakwe die classmate aku . aku pon stalk lah die punye fon and then aku jumpa gambar budak soleh tuh . aku menggigi birukan tepon ku dan tepon classmate aku terr . send lah gambar melalui gigi biru . hurmm . siap buad wallpaper lagih . gila kan ? sampai macam tuh sekali . hahaha . aku , bila dah sukakan seseorang , memang aku akan serious jer . in fact , sekolah dah habis , so x payah nak jumpa die , and automatically aku dah x malu ngan die . hurmm . hopefully ! tersentap jer dari tidor pagi tadi , aku amek tepon aku , cari mesej yang sweetsweet cket and then aku send . hahahaha . tapi like usual lah , mane lah die nak pernah reply mesej aku kan . aku bukan sapesape bagi die . huh . x pela . yang penting aku nak jugak die tahu isi hati aku . tapi aku x nak lah confess bodoh macam tuh jer . nanti kena gelak ! perasaan dan perangai orang laki neh susah nak duga tau ;) lagilagi perangai si budak soleh tuh . hurmm . tunggu lah . apeape nak jadi jadi jer , dah tak berapa nak amik kesah . dengan mamat poyo tuh langsong x contact . dah x berminat untuk bertexting ngan die . aku x suke terhegeh hegeh minat or sayangkan sorang laki tuh . cume nak tengok reaksi die jer . lepas jer mintak request yang aku kira boleh tahan lah masok akal nye , aku dah terus x texting die . request menda ? alahh . biasebiase jer aku rase ngan request aku tuh . x over kot . tapi entah lah kalau die pk yang request aku tuh agak over . huh . laki ! macam tuh lah . x lah , aku cume mintak ngan die yang aku nak tukar dp fb aku . die tanye , dah tuh kenape ? ade kaitan dengan die ke ? bangang ! aku tanye tuh sebab aku nak tukar dp yang gambar aku dengan die time raye ari tuh . terus die cakap die x bagi . umph . aku tanye kenape , die cakap die takot makwe die marah  . lahh ! setahu aku lah kang , die hidop single jer . mengharapkan kawan aku yang x pernah bagi sedikit harapan pon kat die . die playboy ! yuppp , playboy ! gelaran yang sangat sesuai untuk diri mamat poyo tuh . # eh . dah jaoh sangat tersasar neh . nak cerita pasal budak soleh , yang dok cerita pasal mamat poyo tuh kenape # okey . back to him ! hurmm . tuh lah serba sedikit pasal budak soleh terr . pffftt . (nak cover)

: aku jatoh hati dengan budak soleh tuh mase balik sekolah . penat tuh ALLAH jer tahu . balik sekolah pukol  2.45 . mane x penat lah kang . dah tuh peraturan x macam dulu , dulu balik sekolah boleh jer masok dorm , take a nap , take a shower for awhile , and ganti pakai baju kurung . tapi sekarang sekolah dah tarik balik semua nikmat tuh . x tahulah kenape . balik sekolah dah lewat , so terus ke dema je lah . takot x sempat makan . hurmm . lepas siap makan bagai , straight to musolla pulak . solat zohor ! langkah jer kaki nak masuk musolla , aku tengok budak soleh tuh baru nak angkat takbir nak start solat . rakaat pertama kot . aikk . x makan ke ? oh , aku lupa . die puasa . mase tuh hari isnin . puasa sunat ! die memang rajin puase sunat . bagos kan ! tersentap dengan ketampanan die yang memang dah tampan lagi kacak mase solat , aku decline hajat aku nak pergi amik air sembahyang . kawan aku macam pelik jer tengok aku . die datang dekat and tanye , weh , jom lah pegi . kau buad ape kat sini ? x nak amik air semayang ke hape ? dah lewat neh . aku jawab balik , kau pegi lah dulu . jap lagih aku follow lah . (lebih kurang macam tuh lah , aku pon dah x ingat dah) aku tengok die solat start dari awal sampai abih hingga tahiyyat akhir . mase die nak bagi salam kiri , aku memang dah terpegun gile dengan die dan memang x boleh nak larikan dah mata aku neh . lepas siap berdoa bagai , die tengok aku dok intai die . kantoi !! die pon cakap , pegilah solat ! dah lewat . kelas tambahan start pukol 3.30 . ^^ gile !!! SHOCK ! die tegor aku . UNEXPECTED :) x pernah berharap yang die akan tegor aku . hahahaha . hati berbunga riang , mane x nye , di sapa oleh prince charming lah katekan . masuk bilik ambil wudhuk sambil menyanyi . lalalala~ kawan aku tanye , hah , dah puas dah mengendap ? uhh . bukannye nak solat awalawal . ^^ aku ignore kan je bebelan yang entah pape . hahaha . dah siap solat . rase macam x sabarsabar nak pegi ke kelas kot . on the way nak pegi kelas , kawan sibok dok bertanye , kau neh kenape ? hepi jer ? kau hendap sape . aku rase budak kelas kite jer yang ade tadi . budak kelas AR dah balik lame dah . kau intai sape ? ^^ macam pelik dengan her question . aku ignore kan lagih . hahaha . kesian . bukan main rak kawan aku susun ayat nak tanye aku , ku boleh jer kot buadbuad x tahu . hahahaha .




















xoxo : atiek

0 comments:

Post a Comment