Tuesday 19 March 2013

the end of title WIRAWATI



assalamualaikum and hye :


lame sangat x update blog . korang pe kaba ? harap sihatsihat saja . sorry laa baru nak update the latest entry . mood nak berblogging baru datang maa . by the way , according to our post title tu , memang ade cerita laa nak diceritakan oleh saya , sebagai seorang bekas wirawati kem PLKN CENDERAWASIH ! pada 16.3.2013 , plkn dah tamat . jadi balik rumah laa belake lake . mase nak tinggalkna membermember tuu , punya laa banyak air mata yang laju jer mengalir kat pipi neh . feeling sedih tuu datang tanpa diundang . sakai tol ! part tu laa yang paling malas sekali aku nak cerita ! nanti x pasalpasal pulak kangg air mata neh mengalir lagi sambil menekan keyboard ! hahahaha . come on laa korangg ! aku x nak dah sedihsedih neh . cukup laa setakat 16.3 tuu je aku sedih sebab terpaksa tinggalkan die orang . bersama die orang laa penat lelah diharungi bersama . kena marah dek tuan komanden , tuan TKP , COXN , cikgucikgu , pong bersama die orang laa . x pernah sorangsorang diri . dah name lagi BEKERJASAMA ! sumpah ! rindu sangatsangat dengan semua moment2 yang pernah kami create kat sane . tapi tuu sume tinggal kenangan ! layangg ea perasaang sedih oo . pah sudoh dok abih ! hoho .

bloggie , terlampau banyak benda yang nak diceritakan sepanjang aku bergelar wirawati kat sane . nanti aku update entry laen laa sal tuu sume . sambong yang wirawati part III pulak , okengg ! 
kat sane kite orang banyak harungi bersame . kalo ujang pong kite orang bersame , kalo panas lagih laa bersame . x yoh kabo pong dakpe ! hahaha . *loghat ganung tubekk doh* 72 hari dok kat plkn memang x rase apeape . cepat jerr mase berlalu . memang mulemule tuu ase awkward sebab ramai yang kita x kenal . tapi ble dah lame tuu , terasa laa serasi bersama nye :) huhu . memang rugi laa kalo yang dapat plkn , tapi reject . kalo reject sebab nak further study tuu x kesah mane . tapi kalo reject sebab bagi alasan kat pihak jlkn yang kita ade penyakit , bla , bla , bla , bla n bla . memang rugi ! alah , mase mule2 tuu memang laa jumpe doktor bagai nak kan surat pengecualian . tapi bile dah masuk , dah stay sana almost one month , and physical activity pon baru nak go on , memang x leh blah laa ! aku cakap berdasarkan pengalaman okey . mule2 nak msuk tuu , memang begging gile ngan doktor yang aku pegi buad medical checkup tuu , cakap kat ye aku x nak pergi laa . sampaikan die make a note kat surat tuu - NOT FOR PHYSICAL ACTIVITY-  hah !!! amek kau . baru tahu rase . tapi , bile aktiviti nak start mase tuu , memang aku nangis gile laa sebab x leh join awokawok ye buad aktiviti latihan air . pergghh , ase macam nak gie saman jer MA mase tuu . tapi sayang nye , time tuu MA buad muke cute . mane x tahan nye . dah laa hensem . hurmm . terpaksa laa diikutkan . siap nak bagi TAG MERAH agi tuu . aku jer yang reject ! *aikk , boleh ke reject tag merah* hurmm . boleh jer . kalau ade sejarah tersendiri ! hahaha . memang menyampah gile . mase die orang pegi buad latihan air di mrsm kuala terengganu , aku dok tercongok sorang diri dalam dorm . macam orang gile kau tahu . nasib baik kejap je . around kol 12 gituu , die orang balik . laahh ! balik2 bawak citer pulak yang jurulatih2 laki hensem2 . include laa cikgu ridza . dah lame dah aku usha cikgu tuu , hahaha . *bangang kau atiek!* x habis2 dengan cikgu . hahaha . dekat pelatih aku no feeling , tapi lebih kepada jurulatih ! jurulatih kompeni aku pulak tuu . haishh , sweet terr :) hahaah . 










atiektiekah|photography 

0 comments:

Post a Comment