Sunday 24 March 2013

thank you sis -.-




assalamualaikum and hye :




holllaa ! tadi baru jer kak ya , my lovely and gojes cousin datang rumah . sedikit terkejut dia datang macam tuu je . aku ingat kan dia tak balik kelantan . ye laa , orang busy . apeape pon , first and foremost , aku nok wish thank you dari hujung rambut hingga hujung kaki kat dia and her hubby . lebih selesa dipanggil abe ije . 
fuhh , tibetibe jer semangat nak teruskan isi borang upu datang bila dia datang bagi semangat .

 AN AWSOME SPIRIT ! 

cayalah !! aku sayang gila kat dia . banyak jugak laa yang dia bagitahu . perghh -.- dah rase macam berdepan ngan kaunselor lak . she is a teacher :) tapi bukan kaunselor laa . abe ije tadi pon sama naik jer ngan his wife bagi spirit kat aku . kadangkadang tuu terpikir gak , kan best kalau ade abang and kaka macam dia orang . hurmm . tapi nak buad macam mane , dia orang sepupu aku jer . 
tapi dah aku anggap macam abang and kakak aku sendiri ! 

by the way , dia suggest suh aku masuk matrik jer kalau aku dapat matrik . x pun further form six is the last way laa :( adehh . 
kepala dah peningg sangat dah neh . dah x tahu macam mane nak buad dah . rase nak gie lepas stress jer kat tempat yang boleh menghilangkan stress ! hurmm .
















atiektiekah | photography

0 comments:

Post a Comment