Saturday 23 March 2013

keep moving forward




assalamualaikum and hye : 




so , how are you SPMs' leavers ? mesti korang dah dapat result korang kangg . amacam ? happy x ? aku , walaupon sedikit sedih , tapi aku dah dapat terima hakikat yang kejayaan tidak sepenuhnya based on SPM . yang aku dapat cekau sikit jer . 

better korang x yah tanye . nanti x pasal2 ade yang nangis kangg . huhuhu . dah x mahu bersedih lagi .  

la tahzan atiek -.-

 ALLAH knows better . yeah ! sekarang dah dapat kumpulkan sedikit semangat untuk terus melangkah ke hadapan tanpa memandang ke belakang . yang dah berlaku biarkan je , and ambik pengajaran atas apa yang dah berlaku ! x sangka ugak laa , kawan2 aku yang aku sangka sume dapat tinggi2 tapi down ! x tahu laa sebab nape . sampai kesudah x habis fikir . and already discuss with khai nak apply kat mane . dapat ngan x dapat je laa . banyakkan berdoa dan mintak padaNYA supaya dimurahkan rezeki dapat sambung study kat uni . teringin jugak nak masuk uni together with member2 . tapi nak buad macam mane kangg . tapi , umi suruh further form six . hurmmm :( fikir berjuta juta kali aku wey nak further form six tuu . subjek sains ye punye laa payah ! x pelaa . aku serahkan sume nye pada ALLAH , mungkin ALLAH merancang benda yang lebih baik untuk aku . so , reset my mind to the positive things :) 




p/s : pasal aku mention ade discuss dengan khai tuu , korang jangan salah faham . kite orang cume rancang jer macam mane macam mane :) huhuhu  #keep smiling#















atiektiekah | photography

0 comments:

Post a Comment