Tuesday 26 March 2013

an AWESOME , a SUPERB outing today






assalamualaikum and hye :




wah , dah berhari hari x update entry . hahahaha . # nampak sangat bohong nye kalau berhari hari  # 

eh , x laa . cume beberapa jam je . hurmm . mesti curious nak tahu pasal ape entry kali ni .

tuuuuuu ! kat atas tu . korang dah baca kangg post title nye . so , aku harap sangatsangat laa yang korang boleh paham jalan cerita nye . 

okey , semalam yang lepas , besties anta mesej ajak outing same sebab ade senior a.k.a kak zura nak terat kita orang makan . 

so , dengan bangga nya aku reply , *aku okey jer kot , tapi malu laa kalau ak terat orang yang result nye,,,, pfffttt .#malu kot nak cakap# hurmm* mirra gitau , okey laa . aku ambik kau . 

well , macam biasa , kalau nak out same , dia laa orang yang setia datang ambik aku depan muka pintu rumah neh . hahaha XD tapi tadi sempat ambik kat luar je . x masuk sampai depan pintu rumah , al maklum lah , rushing sikit . kak zura ajak maen boling . # kalau hangout di kbmall tuu kangg , WAJIB laa maen menatang alah tuu # hahaha XD aku follow jer . hohoho . dah orang yang bayarkan . pape pon , thanks alot sis and bro . BRO ???? 

yeah , exactly ! bro . asal ? x caye ea ? kena caye laa . ade sorang brother datang out ngan kita orang . first , tuu memang unexpected la ! sebab tengok rupe ye tuu memang x caye langsong yang die budak engine :) 
hehehehe ;) hensem tuu boley tahan laa . tapi mula2 tengok , sumpah aku ingatkan die budak ntah pape jer . 

by the way , his name is fadil . aku x der gambar die . so x di update laa dalam entry neh . sorry ek :( 
die same umor jer ngan kak zura . means here , umo die sekarang 21 tahun untok tahun 2013 neh . hurmm . 

first sampai , naik floor dimana bowling ditempatkan . so , kak zura cakap ade kawan die datang ugak . nak main bowling same ! huhu . EXCITED tuu ade lah ugak sikitsikit . walau x banyak . sebab x kenal kangg . hurmm . and then kami bertiga masuk lah dalam bowling tuu . kak terus go straight to counter . kak ambik untuk satu game . hahaha XD aku beria ia je cakap x nak maen sebab nye MALU !!! hahaha . sakai tol . 
lepas tuu , ade laa sorang mamat neh datang sengih2 jer dengan kak . aku ingat kan stranger . abaikan ! pastuu aku dengar dia gitau , dia nak bayarkan untuk satu game lagi . so , main untok dua game laa . GILA ! 
nak main satu game pong dah berat hati , neh ditambah nye pulak satu game lagi . alamak aihh ! 

ouh , ruparupa nye guy tuu laa yang dimaksodkan kak . hurmm . aku tenung jer muke ye . # dalam hati , betol ke die neh baik . muke ntah pape jer . aihh . unbelieveable # HAHAHA XD jahat kangg aku , mentafsir orang dari luaran padahal kita tak kenal lagi die . 

according to apa yang kak zura inform kita orang , die ex student SASER # salah sebuah sekolah sains yang TOP jugak laa # lepas tuu further kat ALAM # akademi laut ape entah, aku pon dah lupe # 
course engineering marine lau x silap . same goes to my brother laa . nanti ye keje , keje atas kapal laa . tapi kat bahagian engine2 bagai :) exam SPM 2009 dapat STRAIGHT A's . alahai , memang betolbetol x sangka :)  

abaikan laa , ape yang aku lalutkan tuu . huhu . memang x set dalam mind pon yang akan main bowling together with a guy . huhu . lepas siap main bowling bagai , dia dah nak balik . datang untok main bowling jer . pelik aku manusia sekarang . hahaha . pastuu , sesudah baling bola masuk longkang jer memanjang , kite berempat buad haluan ! si fadil tuu pegi mane entah . 
# x sempat nak ambik gambar ngan ye . sedih laa ugak # 

keluar je pintu bowling , senior dua orang tengah menunggu . sorang guy , sorang girl :) hurmm . macam ade ape2 jer ? x de laa . kata dia orang , dia orang kawan jer . KATA DIA ORANG ! hakikat nye aku x tahu laa . 

senior guy name alif . budak engine gok . study kat jepun ! sekarang balik cuti laa . senior girl plak name kak fatimah . lebih mesra kak fety laa . budak diet2 mende entah . x tahu nak tulis nape ! hahaha . study sekali ngan kak zura . UIA :) 

so , kita orang pon masuk laa pizza . yang bengang nye , aku ngan mirra jer yang budak2 . depa tiga orang dah tua2 . adoii . malu kot :') tapi terpaksalah tebalkan muka gak . si miss baizura salahuddin tuu pulak bukan main banyak lagi order pizza . empat pan size regular . bayangkan ! dua jug air pepsi . lapan mangkuk mushroom soup . punyee laa banyak . yang makan nye lima orang jee :) adoii . penat nak habiskan keempat2 jenis tuu . tapi aku bedal je . hahaha LAPOOO doe ! penat2 main . so makan la aku pizza2 tuu . si alif neh , mase sekolah dulu punye laa serious muke die . 

sumpah !! aku sebagai junior pon takot and x pernah bermimpi ke hape ke nak makan semeja dengan dia . alih2 , bile dah besar panjang , makan semeja . jangan kata makan semeja , balik umah pon die yang hantarkan . memang betol2 unexpected laa hari neh ! huh . guys , aku sebenarnye mengantuk nii . 

ape kate kalau aku out dulu . nak rehat . nanti aku smbung blik laa . hahahaha XD 

k bye bloggie ;) nyte and have a nice dream <3

































atiektiekah | PHOTOGRAPHY

0 comments:

Post a Comment