Wednesday 20 February 2013

wirawati (part II)




assalamualaikum and hye :



AHHAAA ! sorry tinggalkan entry yang lepas macam tuh je . sorry eh ? hurmm . kali neh post title yang same , tapi yang membezakan nye adalah a word PART , sekarang neh part two lah pulak . hohoho . nak tahu pasal ape ? meh aku sambong pasal plkn laa . dah name lagi post title --- WIRAWATI kang .. hurmm . kalau di part I aku cerita pasal first day yang memenatkan . di part II neh citer pasal second day and soo oonn lah . by the way , almost three days jugaklah dok kat sane pakai tudong tanpa bergosok . bayangkan ! tudong yang memang asal dari plastik dan ditarik keluar dan dicampak plastik tersebut ke dalam plastik hitam dan dipakai tudong tersebut . tudong bau kedai lagi kot :P nak tak nak , kena pakai jugak tudong yang berkedut kedut . pfftt . bukan aku sorang pong yang pakai macam tuh . semua wirawati pakai tudong tak bergosok . lawak gile bile tengok muke sorang . first menjejakkan kaki di dorm b , dah ade penghuni rupe nye . ingatkan awokawok kite yang datang awal sekali . anyway , mase neh handset dah x der di tangantangan kami sekalian . sume nye dah diserahkan kepada pihak pengurusan kem . hurmm . okey lah kang . kalau hilang pong jadi tanggungjawab die orang . kite orang goyang kaki jelaa :) haha .
okey , mase mulamula masuk dorm , diadia orang yang datang awal sehari sebelom kite orang tuh , tengok ngan buad muka pelik . yang x tahan nye aku buad muke selambe je . hahaha . dah x kan nak buad muke sedih kot . pastuh , chop katil ngan loker . masyaALLAH ! best kot dorm neh . cukupcukup selesa laa ;) dan , di sebelah kanan aku budak maher yang lapor diri sekali ngan aku . name penuh ye nurul afiqah mohd talib , lebih selesa ngan nickname fyfy :) hurm . name penuh ye nak same ngan name penuh aku , nur atikah mohd khalid . hahahaha . di sebelah kiri pulak kosong . dan di sebelah depan pulak , wirawati bernama , anis auni hassan . hurmm . die ex-schoolmate aku mase form one . naek form two die gie sekolah bachok . jadi  kite orang sempat kenal laa . dah kalau jodoh tak kan kemana kan . tuptup , jumpa balik kat plkn :) aku ngan fyfy dah deal nak jadi besties . hahaha . kiranya kalau gie manemane pon , same ah . hurmm . so , petang tuh kita orang decide nak gie mandi dulu sebelom gie makan malam . gila x mao mandi , ngan badan nye ase macam sticky je . masuk toilet ye , hurmmmmm... agak bersih ! biase lah , kem baru dibukak 2 tahun . and batch kite orang batch yang ke4 . kalau x silap lahh . siap mandi bagai , keluar p makan di dema . satu badan , dari hujung rambut sampai ke hujung kaki benda baru . hahaha . plastikplastik bagai uh , aku sepahkan atas katil . dah tuh , rushing sangat . baru hari first dah rushing . cadar di katil x dipasang lagih . hahaha . bukan pemalas , tapi ketidak cukupan mase tuh yang membuadkan aku x leh nak settle bendabenda tuh sume . jadi , aku ambik shortcut , kemas malam neh jelaa . aku ngan eti tetap kawan . walaupon dorm laenlaen , tapi satu kompeni . bila malam menjelang , aku masuk ke surau . malu doe nak bangun pi maik air semayang . ramai sangat yang x kenal . hohoho . jalan mudah gak ,, semayang magrib ngan isyak lepas roll call . MUSAFIR kang !! hahahaha . nasib baik ade excuse . so , lepas roll call , aku masuk musalla balik and then solat . pehhh . siap semayang , masuk dorm . time to tidy up my bed and loker . hikhokhikhok . ade sorang wirawati neh , comel ngat ye . muka matured gile . dah laa tinggi , putih lak tuu . aku suke tengok muke and style ye . first impression 1# nampak style pernah dudok asrama . hurm . memang aku suke lah tengok ye . pfftt , bukan LESBIAN eh . mintak jaoh ! hahaha . name ye nik siti nurul ain fatihah nik mahmood . panjang gile name ! hahahah ,

0 comments:

Post a Comment