Friday 24 February 2012

serves your right !


assalamualaikum and hye :



first of all aku nak gelak habis2 !!!!! boleh kan ? x salah kan ??
 HAHAHAHAHAHAHAHA :D
ada 2 orang guys neh baru jer masok kelas aku.. x der r baru sgt aku rase.. die orang masok 3 weeks ago.. yang bengong nye, dah lah baru masok, teros jer bising bagai nak rak.. masa first die orang masok uh, die orang dok depan aku.. ase nak sepak terajang jer mamat 2 ekor yang perasan bagos uh.. BAJET lah konon2 nye hensem.. uwekkk :P ari first masok tusyen da buat bising.. suka menyampok cikgu cakap.. aku cukop x paham ah ngan die.. yang sorang tu x der ah bising sangat compare ngan yang sorang agih memang suke sgt bercakap tyme cikgu dok ngajar kat depan.. lepas tuh, die orang pindah and then dudok seat belakang sekali.. fuhh ! lega ! ingatkan x nak bercakap dah ! APE !!!!! penyakit die datang balik pulak dah.. cukop2 tension itu hari ! rase macam nak kasi penampar jer kat muke die.. tapi bila pk2 kan balik, sape aku nak tampar sorang insan yg berasal dari kaum ADAM ! huhuhuhu.. x berani den ! den diam kan diri, pekakkan telinga, butakan mata jer.. lantak p lah nak jadi ape pown.. tapi kan, kalau die org bsing sorang diri x pe.. neh sampai mengganggu org lain.. weh ! uat rugi jer mak bapak antar p tusyen tapi bile tyme cikgu dok ngajar kat depan korang dok pot pet pot pet kat belakang ! SHIT ase nye.. uhh.. ajuk cakap cikgu ngan suare lucu bajet nak suh orang gelak !.. sedangkan x der sorang pown yang gelak.. lawak yang x pernah nak menjadi ! nmpak style cam anak org kaya ! henpon pown leyh tahan mahal nye.. huhu.. ape nak jadi dunia skung neh..

cerita aku belom abis agih okey !

okey sambung !
tadi kelas bio, bm, n kimia..

masa kelas bm :



ahahahaha.. die kena sembor ngan cikgu bm kite org sebab bercakap mase cikgu dok explain kt depan.. cikgu marah gile ngan orang yg suke bercakap tyme die mengajar ! aku ase nak tergelak jer.. ye la kan.. da lama aku tunggu saat2 die diam ! lastly die diam ugak.. 2 pown disebabkan kena marah.. lau x, aku rase kiamat pown belom tau dok diam agih beruk tuh ! * sorry bahasa agak sedikit kasar sebab terlampau sakit aty * adoii.. cukop2 sakit aty ngan die.. nak concentrate study pown susah.. aku boleh bayangkan kalau kat sekolah die tuh jenis yg macam mane.. entah pape jer motif ajuk cakap cikgu !! lepas kena sembor ngan cikgu bm. sampai ke sudah x bercakap.. kawan sebelah tanye pown angguk2 macam tuh jer.. memandangkan kelas aku tuh sudah penuh budak2 nye, aku cadangkan transfer kan jer lah budak 2 orang tuh.. they are so annoying ! uhh.. bajet abang2 jer nak pangkah2 orang.. muke x hensem ade hati nak pangkah orang !  !  ! ! adoii.. nasib baik aku x gelak kuat2 mase die kena marah tadi.. lau x, sampai ngan aku2 sekali kena marah ! hahahaha.. hari yang paling memalukan buat si dia * aku rasa lar * dah lah kelas aku almost full with gegirlss !! HAHAHAHA :D

x pe ah.. x yah pk ah sal die.. yang penting aku mesti mulakan hari esok dengan penuh kegembiraan+keceriaan.. KENAPE KORANG TANYE ??? sebab esok pagi kelas physics.. bersemangat sakan nak gie belajar phy ! semangat nak belajar atau semangat nak tengok cikgu nye ????
HAHAHAHA :D
nothing to say ! hanya TUHAN yang tahu nawaitu aku gie tusyen :)
okey.. bye and salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment