Thursday 9 February 2012

BENCI !

aku benci gila ngan jantan tuh ! SUMPAH ! x tipu sikit pown.. aku sedirik x tau ape salah aku kat dia.. 

sampai skung neh die x nak tegur aku.. dulu ade ugak suka 'usha2' aku.. tapi sekarang sunyi sepi jer.. dalam 

kelas selalu ejek orang.. shitt ! tapi aku rase lega bila dia dah x macam dulu.. mulut ikut suka nak cakap ! x 

pernah nak pk perasaan orang lain.. maybe die ingat aku neh tunggul kayu kot ! tapi x kesah lah.. x mati lau x 

cakap ngan die.. bukan pakwe aku pown.. yang x tahan nya, dalam pada control x nak cakap ngan aku, x 

nak layan aku, die guna lagi button badge yang aku punye.. tersadai kat pencil case die.. 

X TAU MALU LANGSONG ! 

mulut die sumpah aku cakap kat korang, memang macam longkang.. x der filter langsong !!!!



p/s : sorry lah korang.. entry kali neh aku x sempat nak kasi salam sebab terlampau sakit hati (!)







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment