Thursday 2 February 2012

salam sejahtera

assalamualaikum and hye :



start from this week, aku balik seminggu sekali ! no compromy ! hahaha. nak tau kenape ? sebab nye aku dah start tuition.. ape ?? korang tanye nape aku tuition ? ewm.. sebab nak cemerlang exam nanti kot.. huhu.. kat sekolah dah ada kelas tambahan.. x cukup dengan tuh, aku amek kelas tuition kat luar.. kat mana lagih kalau bukan kat al-amin.. sebab aku dah biasa dengan tuition centre tuh.. 


and, aku nak citer pasal satu orang minah baik punye neh (!) adoii.. konperm serabut serabai otak bile pk pasal die.. ciri2 minah baik punye tuh, contoh nye cengginih hah ! first, SUKA MINTAK MAKANAN or BARANG ORANG ! bila mintak pulak BUKAN TAHU SIKIT.. NAK BANYAK2 ! demand kan??.. tapi aku buat x tau bab aku ase aku dah masak ngan perangai die uh.. second, MUKE CANTIK tapi BADAN........................... ! korang pk lah sendirik.. bile balik jer dari sekolah around 5 o'clock in the evening, konperm badan bau macam kambing ! muke bukan main agih jage bagai nak rak, tapi badan x mao jage.. perfume pulak asyik mintak yang aku punye jer.. x der perasaan malu ke hah minah baik punyer ??? kalo aku lah kan, memang aku x kan mintak ah benda2 cenggituh.. aku cukup TAK SUKA ngan perangai die.. third, PENGOTOR ! cukup2 pengotor.. umph.. entah lah ! x tau nak cakap macam mane agih.. memang lah x der manusia yang perfect, tapi x kan lah benda macam tuh pown x leyh nak jage.. kite GADIS lah awak... bukan JEJAKA ! so, behave yourself lah.. okeh ah.. out luh ye.. nak p mandi n solat maghrib.. penat pown x ilang agih ! okeh..
salam and bye -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

1 comments: