Friday 24 February 2012

hensem nye si dia !


assalamualaikum and hye :



hye. hoi. hei. 
and  anything lah erk ! huhu.. ari neh aku bangun agak lewat dari ape yang aku jangkakan.. aku set alarm phone aku kol 7.05 a.m . tapi aku sedar jer tengok phone aku menunjukkan kol 7.36 a.m . cepat2 bangun and tarik towel p mandi.. mandi pown entah kerbau entah x.. rase2 nye x kot.. sebab aku tekan shower pown da nak habis sebotol.. makan setakat yang sempat jer.. today, my umi uat scramble egg.. x sempat nak makan banyak.. hoho.. cakap kat abah nak pergi kelas dah neh.. abah boleh jer buat2 x tau.. die ingatkan kelas aku start kol 8.30.. adoii lah.. masok jer kelas dah x der seat kat belakang.. sumer nye dah full.. yang blank cume kat depan aje.. cepat2 aku dudok.. even dudok mengadap cikgu face to face ! fuhh.. kelas physics ! cair hati aku weh.. cikgu hensem bagai ! dah lar dudok nye betol2 depan aku.. pakai pulak baju kotak2 kaler biru ! aduhh.. hmmmm.. * ape kejadah lar ngan atiek tiekah neh. x paham btol ! org gie tusyen nk bljr. bukan nak tilik muke cikgu ! * # so terrible kan # dah tuh. sape suh bagi cikgu yang muda2 ngajar ! hensem plak tuh ! huhu.. perfect lah die -.-
okey lah. nak p bace sejarah jap.. exam whoo esop ! bye and salam -.-







: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment