Sunday 27 November 2011

senyum


assalamualaikum and hye :



 hari yang indah ini. tersenyum sendiri. ciap miap burung di luar jendela. seakan memanggil namamu. (lirik lagu simbiosis by ella) huhu..




wah ! happy x terkata lar hari neh.. pergi tusyen and then study.. hari neh subject +math ngan physics ! ish.. masa mula2 nak masuk kelas, aku, nadhi ngan pit berdiri jer kat luar.. macam budak x tau apa2 ! malu pown ada.. tapi uat x tau lar sebab ramai agi budak yang tercongok x tau nak uat ape kat luar pusat tusyen 2.. nak masuk kelas, si mira suruh tunggu dia lar plak..huh.. menyusah jer kan !! uhh.. anyway, thanks to her lar sebab dia, aku jumpa ngan ex classmate aku masa sekolah rendah.. ada 2 kelas.. tapi aku x sure sama ada tusyen neh asing laki ngan pompuan.. bab tadi kelas aku sume pompuan.. 1 kelas agi sume laki.. tapi kerani yang kerja kat tusyen tu cakap, yang esok ada pertukaran kelas.. maybe combine kot pompuan ngan laki ! x pew lar.. x kesah lar nak combine pown.. huhu.. *bukan nak menggatal okey ! start kelas pukul 11 until 1.. okey ! kelas first subject +math.. ewm.. okey lar cikgu yang ngajar uh.. ensem pown leyh tahan ! HAHAHA :D banyak point yang aku dapat dari beliau..pastu, kelas second tu subject physics.. not bad cikgu pown ! funny sikit2.. satu kelas ketawa ngan lucu beliau.. but, from apa yang aku perhatikan is, cikgu physics kite orang neh x suka sangat guna whiteboard compare ngan cikgu +math kite orang !! huhu.. si pieyna cakap, cikgu neh pemalas !! hahaha.. anyway, pieyna 2 ex classmate aku jugak mase skolah rendah..
and then kelas pown abis.. kite orang cepat2 keluar kelas.. and then jumpa lar dengan rifqi.. ex classmate yang aku mentioned kat atas tadi.. huhu.. bila semua orang dah balik, tinggal aku sorang diri terkontang-kanting kat tepi jalan.. adoii.. dengan panas terik mentari atas kepala ! fuhh.. abah dengan umi aku pergi kb.. that's why aku balik lewat sikit.. pusing2, rifqi datang tepi aku ! uhh.. siot handsome abih !! nobody can beat it..haha.. kita orang borak2 kejap meanwhile tunggu mak bapak kita orang datang ambik.. aku ingatkan dia da x kenal aku sapa.. tup2! mai tegur aku..haha.. berbunga riang hatiku ini.. tapi yang menyedihkan dia balik dulu pada aku.. hoho.. tapi x pe lar.. huhu.. my dad datang ambik lewat jugak lar :( duduk sorang2 cam budak skima :P haha.. okey ! thats all for today bloggie ! bye !



* rifqi qusyairy nama diberi ye ! ehem2.. nak tau lebih lanjut, survey lar his facebook :) RIFQI Q'S








 








: atiektiekah.blogspot.com :

 

0 comments:

Post a Comment