Monday 21 November 2011

alhamdulillah :)

yeeeeeeeeeeeeeeAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa (!)

akhirnye, sang garuda berjaya dileburkan oleh sang harimau..
first tuh, debar ugok bab gol seri 1-1 .. 
tmbah msa pown, ttp seri..
alahai......
terer nyew lar player2 kte neh beraksi di padang di jakarta IAITU stadium gelombang bung karno, jakarta..


tuan rumah berjaya dikalahkan oleh pelawat (!)
itulah kite punye keistimewaannnnnnn...
aku tetap sokong FAKRI..
walaupon ramai ugak yg boikot FAKRI..
but, i heart him damn much....
mmmuuaaahhhhh (!)

love you sooooooo mucccchhhh AHMAD FAKRI SAARANI..
hohoho...

aku sayang player yg pakai jersi no 13 ..
it is my dude (!) 

saranghaeyo*
aishiteru*





: ahmad fakri saarani : love you (!)



: sayang kamu selama nye :



: kamu tetap hensem syg walau dlm ape gaye skalipon :




credit to *player2 malaysia kerana sudah mematahkan sayap sang garuda bongkak..hoho...gonna miss you all..kalau boleh, aku nak gie sambut kepulangan die orang ke tanah air neh.. p apakan daya, aku hanya mampu menyambut mereka dengan doa sahaja.. 


k lar... malam neh semua rakyat malaysia dapat tidut dengan lena (!) tiada lagi kegusaran di hati para player2 kite neh.. ukey (!)

nk sign out lu...
salam sayang dari saya buat player tersayam (!)
AHMAD FAKRI SAARANI 

love and miss you damn much ..
hehe.. *senyum miang
p x der lar miang sgt.. 









: atiektiekah.blogspot.com :

0 comments:

Post a Comment