Saturday 1 June 2013

kehidupan aku di KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG !




assalamualaikum and annyeong !


hahahaha . first an foremost , sekarang aku dah bergelar STUDENT KMPP ! KMPP ?? yess , stand for what ? KMPP is standing for Kolej Matrikulasi Paling Popular . hehehe . x laa , tipuu je . KMPP is standing for Kolej Matrikulasi Pulau Pinang ! hohoho . best dok kat sini . makanan kat cafe pong boleh tahan sedap nye . harga pong not bad laa . dalam praktikum aku cume ade dua orang jer laki . selebih nye sume pompuan . yee laa , x kan pondan kot ! kikiki . hurmm . alhamdulillah , setakat neh hidup aku kat sini sume nye berjalan dengan lancar . esok dah start kelas , huhu . x sabarsabar ase nak rase suasana belajar dalam dewan kuliah ! pffttt . dah lame aku tunggu saatsaat tuu . :) kat sini aku ambik modul3 . kat sini aliran sains sume ade tiga modul . modul1 , subject nye adalah , bio , fizik , kimia , math . haaaa ! tough giler kot budakbudak modul1 . majority bebudak modul1 sume nye bijakbijak . hahaha . x bermaksod yang dudok modul3 tuu x bijak . NO3 ! hahaha . hurmm . modul2 , fizik , kimia , math , and science comp . means here is , dia orang x belajar bio laa . bebudak kat sini majority yang amik lukisan kejuruteraan mase kat sekolah . hohoho . modul3 , bio , kimia , math , science comp . huhuhu . kelas aku sampai pukol 4 petang jah . x der yang sampai pukol 5 petang . semalam aku outing di JJ . bapak mahal ! sumer benda mahal . huh . kalau setakat nak keluar lepak x de hal laa , kalau nak beli barang , baikk x yah ! haha . aku nak out doh , nanti aku upload bebanyak sikit aku punye gambar ! hehe . k , annyeong !





1 comments:

  1. assalamualaikum . saya nak tanya mcm mana nak tahu kita dpt modul yg mana satu ?

    ReplyDelete